ÄNTLIGEN SOMMARLOV!!!!

WIHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!
YEEEY!!
JAG HAR SOMMARLOV NU!:D<33
Sommaren är kort:3
LALALA!
Shit vad glad jag e asså!
Nu kommer jag kunna blogga massor!!<3
Och dessutom så fyller jag år om 2 dagar!<33
Bästa veckan EVER.
Men när vi var i kyrkan och alla sjöng och så, då sa rektorn: Jag vill tack våran styrelse, elevrådets styrelse.
Det är de som har hjälp mig att styra och göra skolan bättre!
En stor applåd till: Karmell, Hussein, Rojdan, Jonathan, och Alen.
Vi alla fick ett paket!<3
Har öppnat och fått en bok:P
En tjock bok den heter: Oksa Polluck, verkar gansa bra.. Men den är 542 sidor:PP
Haha, aja okej sötisar.. Vi ses senare...Jag ska ner och äta och fika och så runt ca 2 tiden för att fira skolavslutningen!<33
Puss Puss// SUPERDUPER GLADA SKOLAVSLUTIGA KARMELL<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0