Pallar inte käka frukost..

Hej alla<3
Har typ nyss vaknat..
Jag är inte sugen ALLS på frukost, det är jag aldrig för jag HATAR att äta frukost...
Men jag måste ju äta är ju bara 10 år.
Men nu skiter vi i frukost snack och börjar snacka om MIN FÖDELSEDAG!!<3
På Torsdag har jag 2 kalas.
Ett från 13-00-15.00 och sen ett på kvällen.
Från 17.00-20.00 hehe<3
Undra vad jag får i present och sånt..
Vi blir ca 12 st på tjej middagen och på födelsedags lunchen blir vi 4, haha.
Men de som kommer på lunchen på dagen är några killar på gården.
Alltså de brukar ALLTID bjuda mig på kalas och sånt så jag tänkte kan vara lite snäll..<3
Jag önskar mig MEST: Someday parfymen, Converse Skor.
Jag tror jag kommer få someday, och jag hoppas verkligen!!:D<3
Men jag bloggar senare älsklingar<3
puss puss//Fyllaåriga Karmell.......:P<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0