Sjuuuuk!

Hej alla fina!<3
Idag är jag SUPER sjuk.
Ska till doktorn kl 10.40..
Men jag ska SÅKLART till studenten, alltså jag får bara inte missa det!
Men sen ska jag också gå till växtriket och köpa student kort och rosor:D
Hoppas jag blir bättre ikväll för då är jag bjuden på pizza kväll hos Elaine:)
Hennes lilla söta syrra har ju fyllt år som ni kanske vet om ni läser Elaines blogg!:)
Elaine<3
Om jag blir bättre som jag hoppas på så hoppas jag VERKLIGEN på kebabpizza.
Så SJUUUKT längesen..</3
Men jag ska klä på mig snart först ska jag dricka upp min te, sedan så ja...Vilar jag och väntar på att klockan ska bli så mycket jag vill att den ska bli..:O
Jag måste just nu AXAAA från platsen!:/
Ses senare älsklingar!<3
puss puss// Sjukigastudentigadoktoriga Karmell....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0