Yey, vi får reda på vilka som ska vara i final!:)

Hej alla, idag på Let´s Dance får vi reda på vilka som får vara i finalen,
nästa vecka?
Eller kanske näst nästa vecka,
men iallafall så hoppas jag MEST på Anton♥♥♥♥
Och Sen Molly, jag hoppas på Anton och Molly i final!:D
Hihi, Elaine är TYVÄR hos sin pappa, såååå hon kan inte komma till mig och ha myskväll, men aja, får väl kolla med någon annan kompis!:D
Imorgon har jag inga planer, eller jo BLOGGA!
Hoppas på 131 läsare som förra veckan, RIKTIGT AWESOME!;D
Om jag får 131 läsare eller mer så lovar jag att.........
Ja ni, vad vill ni att jag ska göra? :´o
Men tänk på saken, så får vi se vad jag gör åt er då!:)
Juste KANSKE att min syster laddar upp mina bilder senare ikväll!:D
MEN JAG ÄLSKAR ER LÄSARE!
Puss o kram// 131 iga Karmell.......:P :P HAHA

Kommentarer
Postat av: VampGir

Å!

Hoppas också på henne, måste se de^^

Vi håller tummarna för henne♥

2012-06-01 @ 17:12:38
URL: http://designochmangabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0