Finns sååå mycket olika

Det finns så sjukt mycket olika personer här i världen,
men olika intressen med olika klädstilar och så.

Jag tycker att sånt är skit coolt,
och väldigt intressant att se hur andra tycker, lever och klär sig.

Jag själv gillar massa olika stilar, typ höst mode, BARA ÄLSKAR!

Vårmode: Helt okej, faktist riktigt fint!

Sommarmode: Hur kan man inte gilla det? DET ÄR AWESOME!

Vintermode: Det finns inte så mycket till vintermode men en annan sak är typ nyårs mode och julaftons mode och sånt gillar jag, gulliga kläder!

Liksom ni förstår hur jag menar, olika klädstilar, E.M.O är en klädstil, Fjortisar har en speciell klädstil och så, jag har min egna lilla stil.
Och ni ska inte vara rädda för att visa eran stil, eran stil visar vem ni är blandannat!


puss puss// Karmell som tänker lite smart här...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0