Imorgon!:D

Imorgon ska jag ner på stan, och käka glass det är fint väder då också..
Mjukglass såklart!:D
Med tuttifrutti strössel eller, det finns ju massa goda så blir lite svårt att bestämma sig..
För några veckor sedan var jag och min syster ner på stan och käkade glass.
Vi båda tog Mjukglass med olika smaker på strösslet.. Saken var att de gav oss fel alltså jag sa en BÄGARE med TUTTIFRUTTI STRÖSSEL. Min syster sa en STRUT med KARAMEL strössel.
De gav en BÄGARE med KARAMEL strössel och en STRUT med TUTTIFRUTTI strössel, haha fattar ni hur jag menar?
Men nu har ni hört mitt livs historia, haha ses imorgon dudes<3
KANSKE BLOGGAR MER IKVÄLL!!
puss puss// Mjukglassiga Karmell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0